Ouderportaal

Gebruikersnaam

Wachtwoord

Heb je nog geen inloggegevens, maar ben je al wel bij ons geregistreerd als ouder? Druk dan op ‘Inloggen’ hierboven. In het scherm dat volgt, kun je met behulp van je e-mailadres via de optie ‘wachtwoord opvragen’ je inloggegevens opvragen. Je ontvangt deze dan per e-mail. Let erop dat het gaat om het e-mailadres dat bij ons bekend is. Mocht het niet lukken neem dan even contact met ons op.

Veelgestelde vragen

Hoe werkt de urenregistratie en betaling precies?

De gastouder voert aan het begin van de maand de opvanguren van de voorafgaande maand digitaal in. Vervolgens krijg je hier via de mail een melding van. Wanneer je akkoord hebt gegeven ontvang je van ons een factuur. Vervolgens incasseren wij het geld van je rekening en storten de opvangkosten op de rekening van de gastouder. Dit zal rond de 7e van de maand zijn.

Wat gebeurt er als mijn gastouder ziek is of op vakantie gaat?

Als een gastouder langdurig ziek is of vakantie heeft kunnen wij in bijna alle gevallen een vervangende gastouder vinden. Wij horen dit graag zo snel mogelijk.

Welke dagen en tijden kan ik gebruik maken van de opvang?

De reguliere opvangtijden zijn tussen 7:15 uur-18:00 uur. Wij kunnen 24/7 opvang verzorgen. Niet alle gastouders zijn beschikbaar in het weekend of de avond, maar wij kijken graag naar de beschikbare plekken.

Kan mijn kind met een zorgvraag ook naar een gastouder?

Wanneer je kind een zorgvraag heeft denken wij graag met je mee. Onze gastouders zijn allemaal gediplomeerd en wij bieden hen trainingen aan over o.a. autisme en hoog sensitiviteit. Wij zijn aangesloten bij het Expertisecentrum Jonge Kind van Plein Midden Twente en kunnen hier altijd terecht met vragen omtrent ontwikkeling, opvoeding en ondersteuning.